Actuació
Modificarem
diverses situacions quotidianes del nen per tal que algunes d’elles, que fins
al moment li sortien amb gran perfecció, siguin un fracàs. Posteriorment es
raonarà amb ell i se n’extrauran conclusions conjuntes.
Situació dins del
procés orientador:
Primera i última sessió
Durada de la sessió:
3/4 d’hora
Recursos Humans:
·
Orientador
·
Individu implicat
Recursos Materials:
·
Material d’oficina
·
Sala tranquil·la
·
Utensilis necessaris per a la
dinàmiques
Avaluació
Es centrarà en l’observació,
durant tota l’acció es tindrà en compte:
·
Participació.
·
Col·laboració.
·
Actitud.
·
Interès i esforç.
Al final de l’acció orientadora es farà un
balanç dels resultats vers la primera avaluació
Molt bona idea per a baixar l'autoestima directa del noi. De ben segur que amb aquesta acció, l'autoestima disminueix de cop. Hauríem de veure i pensar però, què fer per aconseguir que mai li sortin bé.
ResponderEliminarCrec que és una bona acció per a fer experimentar al nen moltes sensacions possiblement desconegudes. A més, el fet d'anar reflexionan sobre tot el que es va experimentant resulta molt útil a l'hora d'interioritzar de forma adient nous aprenentatges i noves sensacions.No obstant crec que menys d'un hora és poc temps per a treballar correctament aquest tema.
ResponderEliminarLa base d’aquesta activitat és correcta, ja que amb ella s’assoleix l’objectiu que es determina. Aquest nen experimentarà noves vivències desconegudes fins aquest moment. En al realització d’aquesta i en el posterior treball, s’haurà de dur a terme amb força cura l’aprenentatge de canalització de la frustració, com també fer-li veure positivament totes aquelles situacions que li fan viure situacions d’aprenentatge.
ResponderEliminar