domingo, 26 de febrero de 2012

AUTOAVALUACIÓ DEL PIJ

Pel que fa la nostre dinàmica, podríem definir uns punts forts i uns punts febles.

Vam sortir contents de com havíem expressat el Power Point. Tota la informació que volíem comunicar sobre el PIJ, la vam donar a entendre de la millor manera possible. Considerem que vam participar i fer una correcte intervenció de tots els membres del grup amb claredat i expressivitat.

També vam quedar molt contents de la dinàmica realitzada. Molta gent ens va vindre a comentar que havia estat mol original i diferent. De fet vam pretendre ajustar els conceptes i sensacions d’èxit i fracàs a la situació en que ens trobem nosaltres mateixos com a estudiants de Pedagogia. Vam voler fer aquesta adaptació perquè així ho entenguessin de la millor manera possible i es sentissin identificats plenament amb la dinàmica treballada.

També pensem que el vídeo final va ser molt encertat. Preteníem trobar un fragment de vídeo que englobés tot el nostre contingut d’explicació, i així va ser. A la gent li va agradar ja que era divertit i els va permetre entendre encara millor la nostre explicació.

El que considerem com a punt feble, va ser el debat. És cert que vam fer participar a tot el grup, així com fer-los reflexionar a tots, però creiem que el debat es va obrir massa. Vam definir tots els conceptes claus de manera conjunta i de fet aquest tret es positiu, però potser vam fer moltes preguntes. Segurament ens va faltar dinamitzar-lo una mica millor o bé donar una mica més de temps a la resta de companys per a que poguessin contestar a les nostres preguntes, abans d’aclarir nosaltres mateixos els conceptes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario