lunes, 27 de febrero de 2012

AVALUACIÓ DE LES DINÀMIQUES

El TDAH

En aquesta sessió cal destacar el posicionament de tot el grup. Pensem que es van posicionar clarament en contra dels medicaments i van influir-nos en la nostre manera de pensar. Per tant, la informació que van aportar no va ser objectiva.

El tema a treballar va ser bo i les dinàmiques escollides per a treballar-lo també. Primerament al passar-nos un paper on havíem d’escollir la resposta correcta sobre el que nosaltres coneixíem sobre el TDAH ja va fer que tot el grup participés i reflexionés sobre el tema. Després amb les dinàmiques de la pissarra també van aconseguir que el nostre interès no minvés. La participació i la involucració de grup va ser-hi present en tota la sessió. Cal destacar que van utilitzar un recurs tecnològic innovador, l’avatar i aquest fet també és important a tenir en compte positivament.

Pel que fa la informació que ens van aportar, creiem que eren aspectes realment interessants per a nosaltres i d’un bon grau d’interès. El grup va guanyar la nostra atenció en tot moment. Però també cal dir que va faltar una mica d’informació que considerem rellevant. Com ara els graus de TDAH o com ajustar la medicació a aquests graus. Tot i així, tot el grup es va expressar en claredat i van fer una bona intervenció entre ells en tot moment adequat.

FRACÀS ESCOLAR

Aquest grup va utilitzar unes dinàmiques molt bones i va utilitzar una bona expressió.

En aquesta sessió vam dividir la classe en tres grups. Cada grup estava compost d’unes 7-8 persones i entre nosaltres havíem de prioritzar els eixos que influenciaven més en l’àmbit escolar de l’alumne. Aquesta dinàmica va comportar que tots els membres de cada grup donessin la seva opinió al mateix temps que escoltessin la dels altres. De manera que després de cada aportació es tingués la oportunitat d’escoltar la dels companys i reflexionar. Tot i que potser va faltar una mica de temps per a fer-ho.

També cal destacar d’aquest grup la bona expressió que van utilitzar. Es van donar a entendre de manera clara i van aportar els seus coneixements de manera concisa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario